Polecany post

Rzeczy, których nie mam

     Wygląda na to, że nie mam planu i za bardzo nie wiem, kim jestem. Co, mówiąc oględnie, jest sytuacją beznadziejną, bo wynika z n...

środa, 14 marca 2018

14 marca (poniedziałek)


Oni należeli do innego świata, do takiego, w którym wszystko było na swoim miejscu i każdy wiedział, co ma robić: pisarze pisali, dziennikarze poszukiwali newsów, urzędnicy sporządzali dokumenty, a policjanci strzegli prawa. Byli prawie jak z utopii, dlatego ukradkiem gapiłam się na nich jak na postacie fantasy. Być może mój świat też byłby dla nich fascynujący, gdyby dowiedzieli się, że taki istnieje, gdyby go zauważyli, gdyby ktoś im powiedział, że jest taki świat, w którym nic nie jest na swoim miejscu, w którym pisarze podają kawę, adwokaci łamią prawo, menedżerki są stażystkami, a mężczyźni kobietami. I nikt nie potrafi znaleźć sobie właściwego miejsca.


https://www.youtube.com/watch?v=prONQJjfTmU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz