Polecany post

Rzeczy, których nie mam

     Wygląda na to, że nie mam planu i za bardzo nie wiem, kim jestem. Co, mówiąc oględnie, jest sytuacją beznadziejną, bo wynika z n...

piątek, 6 kwietnia 2018

6 kwietnia (środa)


Stoję w miejscu i czuję się jak jakaś idiotka, która sama nie wie, na co czeka ani dokąd mogłaby sobie pójść. A dookoła nie zmienia się nic, żadne zmiany nie nadciągają z powietrza, żaden zewnętrzny czynnik nie potrafi mnie natchnąć ani pomóc ruszyć się z miejsca, wszystko zależy tylko od mojej własnej woli, ale nie potrafię jej właściwie odczytać. Nie mam kompletnie żadnego pomysłu na jakiekolwiek wielkie wydarzenie w swoim życiu, więc statystuję w cudzych. Ale nawet na trzecim planie średnio jestem potrzebna.

https://www.youtube.com/watch?v=prONQJjfTmU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz